Imamo odgovore na

 

Česta pitanja

Barem dok se tiču naših usluga.

Ona o svijetu i svemiru prepuštamo Googleu.

 

Možete. Možete ga zadržati i prenijeti na svog novog operatora. U tom slučaju se pokreće postupak za prijenos broja s vašeg postojećeg operatora.

Pozivanje prema određenim brojevima, pa tako i prema mobitelima te 060 brojevima, moguće je zabraniti pozivom u H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 ili slanjem zahtjeva na korisnicka.podrska@h1telekom.hr.

Preseljenje priključka na drugu adresu je moguće ako na novoj adresi na koju selite priključak, postoje tehnički uvjeti za zadržavanje svih usluga koje ste imali na starom priključku. Molimo vas da za točne podatke o mogućnostima i cijeni preseljenja priključka nazovete H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 ili na korisnicka.podrska@h1telekom.hr zatražite podatke.

Super paket je odlična opcija za sve pričalice koja uključuje: • neograničeno telefoniranje prema nacionalnim fiksnim mrežama  2000 minuta prema nacionalnim mobilnim mrežama za 0,00 kn/min • 500 minuta prema EU fiksnim mrežama za 0,28 kn/min • 500 minuta prema 2 friends broja za 0,28 kn/pozivu • uz uspostavu poziva uz 0,28 kn/poziv

Ako ne pričate puno na telefon ali ga svejedno morate imate (da vas mama može dobiti na telefon) Standard paket je optimalan izbor: pristupačna mjesečna naknada za još uvijek isplative cijene razgovora po minuti.

Ako pretpostavljate da bi uslijed nekontroliranog korištenja telefona moglo doći do neočekivano velikih računa svakako vam savjetujemo da postavite limit potrošnje. Limit se postavlja potpuno besplatno na mjesečnoj razini i vrijedi za sve odlazne pozive. Najmanji mogući limit mjesečne potrošnje iznosi 50,00 kn, a svaki sljedeći za po 50,00 kn više (PDV uključen). Gornja granica limita ne postoji. Nakon dosega limita Korisniku su omogućeni samo pozivi prema hitnim službama i H1 službi za korisnike 0800 05 05. Limit potrošnje se postavlja slanjem pisanog zahtjeva uz priloženu presliku osobne iskaznice na H1 Telekom d.d., Dračevac 2d, 21000 Split.

Prijenos broja je reguliran proces koji podrazumijeva prvenstveno da postoji aktivan telefonski broj kojeg želite prenijeti, ispunjen i potpisan zahtjev za prijenos broja te ostale prateće dokumente nužne za prijenos broja: potpisani Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa i važeći osobni dokumenti (osobna iskaznica, obrtnica ili izvadak iz sudskog registra i pečat u slučaju pravne osobe).

Prijenosom broja na novog operatora automatski se raskida ugovor s postojećim operatorom što znači da ćete za jedan telefonski broj plaćati jednu mjesečnu naknadu i to novom operatoru.

 

 

Moj H1 servis vam omogućuje uvid u aktualnu potrošnju i dostupan je online na adresi: http://moj.h1telekom.hr Uz uvid u aktualnu potrošnju na Moj H1 telekom imate uvid u arhivu izdanih računa s prethodnom potrošnjom i statuse plaćanja tih računa do 12 mjeseci unatrag. Dalje možete uključiti i isključiti TV pakete, birati kanale u Osnovni paket te odabrati i aktivirati pojedinačne kanale. Isto tako, možete posložiti TV kanale prema vlastitim navikama gledanja, a one koje ne želite gledati, možete sakriti. Tako sakriveni kanali neće se prikazivati na TV ekranu u programskom vodiču.

Detaljan ispis poziva nalazi se na poleđini svakog računa za telekomunikacijske usluge. Ako imate pristup internetu, aktualnu potrošnju s pregledom pozivanih brojeva možete provjeriti i na svojim korisničkim stranicama koje se nalaze na linku http://moj.h1telekom.hr Naša je preporuka upravo ovaj način pregleda poziva jer nam tako pomažete nam da smanjimo potrošnju papira i time doprinesemo očuvanju Lijepe naše. Detaljan ispis poziva u tiskanom obliku možete uvijek zatražiti pozivom u H1 Službu za korisnike na 0800 05 05.

Dovoljno je nazvati 0800 05 05 ili posjetiti neko do naših prodajnih mjesta. Popis prodajnih mjesta s aktualnim radnim vremenom možete pronaći na H1 web stranici

Moj H1 servis je dostupan online na adresi http://moj.h1telekom.hr a za pristup servisu trebat će vam korisničko ime i lozinka koje ste dobili u pismu dobrodošlice. U slučaju da nemate pismo dobrodošlice, podatke potrebne za pristup servisu Moj H1 možete dobiti pozivom na 0800 05 05.

Plaćanje H1 računa bez provizije nije moguće. Predlažemo da se raspitate kod svoje banke koje su vam mogućnosti plaćanja na raspolaganju te se odlučite za najpovoljniju.

H1 telekom još uvijek ne pruža opciju slanja računa e-mailom bez slanja računa poštom. Naime, račun se može poslati na Vaš zahtjev na e-mail adresu, ali tek nakon što isti bude kreiran u papirnatom obliku. Predlažemo Vam aktivaciju usluge e-račun budući da se na taj način račun ne šalje u papirnatom obliku, već elektroničkom i dostavlja se unutar web stranice internet bankarstva vaše banke, ukoliko ste korisnici jedne od sljedećih banaka: Hrvatska poštanska banka, Erste banka, Hypo Alpe Adria banka, OTP, Privredna banka Zagreb, Zagrebačka banka, Raiffeisen banka.

Tvornička WLAN šifra i naziv mreže (SSID) na koju se spajate nalaze se na naljepnici na poleđini vašeg modema.

- ulazni, POP3 server; pop.h-1.hr
- izlazni, SMTP server; mail.h-1.hr

- AVM FRITZ!Box modemi; 192.168.178.1 ili fritz.box, lozinka; avm
- ZTE i Iskratel modemi; 192.168.1.1, username; user, password; user

- preferred; 80.80.50.3
- alternate; 80.80.50.43

Svaki naš paket s riječju PLUS u imenu pored osnovne ugovorene brzine već ima automatski aktiviranu maksimalnu brzinu parice bez naknade, u skladu s tehničkim mogućnostima parice, na način da se osigura stabilnost isporuke usluge. No, kod ostalih paketa brzinu interneta je moguće povećati pozivom u H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 ili slanjem zahtjeva za povećanje na info@h1telekom.hr. Naravno, ukoliko to dopuštaju tehničke mogućnosti vaše parice.

H1 Telekom vam dodjeljuje dinamičku IP adresu tijekom 24-satnog intervala spajanja na internet. Ako vam treba statička IP adresa, možete ju zatražiti, uz plaćanje dodatne naknade pozivom u H1 Službu za korisnike na 0800 05 05 ili slanjem zahtjeva za povećanje na info@h1telekom.hr.

Svi modemi u našoj ponudi su bežični s mogućnošću alternativnog žičnog spajanja na računalo.

Provjerite najprije svijetli li na modemu kontrolna lampica za WLAN. Ako kontrolna lampica ne svijetli, isključite pa uključite WLAN fizički na tipki za paljenje/gašenje WLAN. Ako lampica i dalje ne bude svijetlila, nazovite H1 tehničku podršku na 0800 05 05.

Prije svega, provjerite kako ste spojeni na internet: žično ili bežično. I koliko je uređaja u istom trenutku spojeno na vašu mrežu. Preporučamo da brzinu izmjerite na adekvatan način HAKOMetrom. Ako je brzina i dalje mala, nazovite H1 tehničku podršku na 0800 05 05.

Provjerite imate li u pozadini pokrenutu neku aplikaciju na računalu i koristi li netko od ukućana internet na drugom uređaju. Sve to može dovesti do visokog PINGa. Ako je i nakon poduzetih mjera, PING i dalje visok, nazovite H1 tehničku podršku na 0800 05 05.

Provjerite jesu li driveri mrežne kartice uredno instalirani. Ako to ne riješi problem, opet pomoć potražite kod H1 tehničke podrške na 0800 05 05.

U postavkama mreže na računalu potrebno je također napraviti promjenu jer računalo pamti postavku koja je ranije postavljena na njega. Zamijenite postavke novima i ako to ne riješi problem, nazovite H1 tehničku podršku na 0800 05 05.

Podaci za pristup webmailu nalaze se u pismu dobrodošlice zajedno s vašim ostalim korisničkim podacima.

Testirati brzinu interneta možete koristeći se nekom od aplikacija za mjerenje brzine. Ipak, preporučamo da se koristite HAKOMetar aplikacijom za mjerenje brzine. Aplikaciju i upute za korištenje aplikacije pronađite na linku: HAKOMetar.

Maksimalna moguća brzina interneta na vašem priključku utvrđena je stalnim nadzorom parametara vašeg priključka, u skladu s tehničkim mogućnostima priključka te je postavljena način da se osigura stabilnost isporuke usluge. Znači, iako modem kojeg koristite za pristup usluzi može pokazati veću brzinu od one koju imate riječ je o maksimalnoj brzini na uređaju (attenuable rate) koja ne uzima u obzir i druge parametre poput usluga koje koristite i stabilnosti njihove isporuke (što sve u obzir uzima maksimalna brzina parice). Upravo iz tih razloga dolazi do razlika u brzini jer je maksimalna brzina parice postavljena tako da vam pruži najveću moguću brzinu pristupa internetu na vašem priključku osiguravajući pritom stabilnost isporuke usluge.

H1 prodajna mjesta se nalaze u Splitu, Zagrebu, Rijeci i Osijeku. SPLIT – H1 INFO centar Dračevac 2d, radnim danom: 8.00 – 16.00h; ZAGREB – H1 INFO centar Planinska 2, radnim danom: 8.00 – 18.00h; RIJEKA – H1 INFO centar Jelačićev trg 1B, radnim danom: 8.00 – 16.00h OSIJEK – H1 INFO centar Vijenac Jakova Gotovca 1, radnim danom: 8.00 – 16.00h

Moguće je. I to na razdoblje do tri ili šest mjeseci tijekom godine dana, ovisno o tome o kojoj je usluzi riječ. Dok traje privremeno isključenje, ne plaćate mjesečnu naknadu, a ponovno uključenje se plaća prema važećem cjeniku H1 telekoma. Sve detalje o uvjetima i načinima privremenog isključenja možete dobiti u H1 Službi za korisnike pozivom na 0800 05 05 ili elektroničkim putem na korisnicka.podrska@h1telekom.hr.

Ovisi o tehničkim uvjetima. Ali nikako duže od 30 dana od trenutka kada vas H1 telekom obavijesti o tome da je zahtjev prihvaćen.

Ne postoji obveza potpisivanja ugovora s trajanjem od 24 mjeseca jer pored ugovora na 24 mjeseca možete se odlučiti i za jednu od sljedećih opcija: bez ugovorne obveze i ugovor na 12 mjeseci. Preporučamo, ipak da razmislite o opciji na 24 mjeseca jer je takva opcija daleko najpovoljnija za krajnjeg korisnike.

Da, mogućnost umanjena mjesečne naknade na ime tehničke poteškoće uvijek postoji pod uvjetom da je smetnja prijavljena i te da je od prijave do otklona kvara prošlo više od 24 sata.

Postoje popusti na mjesečnu naknadu za osobe s invaliditetom koje ovise o vrsti usluge. Stoga, predlažemo da za detaljnije informacije, kontaktirate H1 Službu za korisnike na besplatni broj 0800 0505. U slučaju da imate pravo na popust i ako ste fizička osoba s tjelesnim oštećenjem, potrebno je obratiti se pripadajućoj udruzi koja će u Vaše ime dostaviti potvrdu na temelju koje će se omogučiti popust. Ako ste ratni vojni invalid, potvrdu možete dostaviti i izravno u H1 INFO centar, putem faksa ili e-mailom.

Ukratko, odgovor je DA. Neovisno o tome kako primate TV signal, putem zemaljskog digitalnog prijamnika ili putem nekog od TV operatora kao što je H1, i dalje ste obvezni HRT-u plaćati pristojbu za korištenje televizijskih i radijskih prijamnika. Ako vas zanimaju detalji, možete se informirati u Zakonu o Hrvatskoj radio-televiziji NN 43/92 (pročišćeni tekst) i NN 24/96 (izmjene i dopune).

Žao nam je, neće ići. Ako želite gledati TV program na više televizora, možete unajmiti dodatni TV prijamnik. Sve detalje o načinu i uvjetima najma dodatnog TV prijamnika u svojem domu možete dobiti od H1 Službe za korisnike pozivom na besplatni broj 0800 05 05. Možete i poslati mail na info@h1telekom.hr ili posjetiti H1 prodajno mjesto.

H1 Propušteno je interaktivna TV usluga besplatna za sve korisnike H1 TV usluge. Tako da možete gledati TV program na određenim kanalima do 72 sata unatrag. Popis TV kanala na kojima je omogućena usluga H1 propušteno nalazi se na linku.

Svaki film koji unajmite možete pogledati koliko god puta želite ili stignete unutar 24 sata. Naime, toliko traje najam jednog filma iz Videoteke.

HBO OD je video na zahtjev usluga. Potpuno je besplatna za sve korisnike HBO Total paketa. U tom paketu nalaze se kanali iz HBO ponude: HBO, HBO Comedy, Cinemax, Cinemax 2 i HBO On Demand. Ako imate HBO Total paket, nije potrebno posebno aktivirati HBO OD uslugu jer je ona automatski dostupna na vašem H1 TV prijamniku. Eto.

Na svojem H1 TV prijamniku možete kreirati listu omiljenih kanala kako biste brže i jednostavnije dolazili do svojih omiljenih kanala bez nepotrebnog prebacivanja kroz kanale koje inače ne gledate. Evo kako. • Pritisnite crvenu tipku na daljinskom upravljaču dok gledate kanal koji želite dodati na listu omiljenih kanala – i dalje slijedite upute na TV ekranu. • U izborniku MENU odaberite Postavke i dijagnostika - Podešavanje kanala - Uredite svoj omiljen - i dalje slijedite upute na TV ekranu. U listu omiljenih kanala ulazi se tako da se pozicionira na kanal koji se već nalazi u favorite listi i pritisne crvena tipka na daljinskom upravljaču. Na isti način se i isključuje lista omiljenih kanala.

Medijski centar je usluga H1TV prijamnika koja omogućuje pregledavanje video sadržaja ili fotografija, slušanje glazbe s USB uređaja ili kućnog računala s instaliranim medijskim poslužiteljem koji koristi UPnP protokol. Medijske datoteke s USB uređaja možete pokrenuti tako da spojite USB uređaj ili eksterni disk na svoj H1TV prijamnik, u Medijskom centru odaberete opciju USB te pomoću navigacijskih strelica ↑ ↓ možete pregledavati mape i datoteke na svom USB uređaju. Kad nađete datoteku koju želite reproducirati, pritisnite tipku // Reproduciraj.

Preporučamo da koristite HDMI kabel. Zbog kvalitete prijama TV programa.

H1TV prijamnik omogućuje gledanje svih digitalnih DVB-T kanala koje primate preko sobne ili krovne antene. Provjerite je li sobna odnosno krovna antena spojena antenskim koaksijalnim kabelom na ulaz „IN“ H1TV prijamnika. Nakon što ste spojili antenu, pokrenite automatsko pretraživanje kanala i H1TV prijamnik će pronaći sve dostupne zemaljske digitalne televizijske kanale. Ako na vašoj lokaciji postoji više inačica istoga kanala, H1TV prijamnik će odabrati onaj s najjačim signalom. DVB-T kanali će automatski biti dodijeljeni na kanale od 900 pa nadalje.

Roditeljska zaštita služi za zaštitu djece i drugih malodobnih osoba od neprimjerenog sadržaja koji se prikazuje na televizoru. Jedinstveni identifikacijski broj (PIN) za roditeljsku zaštitu služi za otključavanje sadržaja. Nije predodređen u sustavu nego se proizvoljno postavlja pri instalaciji postavki na H1 TV prijamniku. Ako vam je H1 tehničar postavio opremu, postavljeni PIN za roditeljsku zaštitu bi trebao biti 1111.

To je četveroznamenkasti broj koji se nalazi u vašem pismu dobrodošlice zajedno s vašim ostalim korisničkim podacima. Sav sadržaj koji pregledavate (traileri) neće vam se naplatiti prije nego unesete PIN za kupnju.

Više njih. Najbolje da ih razdijelimo u video, audio i slikovne formate: - video formati: MPEG-2, MPEG-4-ASP ; MPEG-4-AVC – H.264, WMV9-VC1 - audio formati: MPEG-1, MPEG-2 Layers I, II i III (MP3), AAC / AAc +, WMA9 (CBR i VBR), WAV (PCM) - slikovni formati: JPEG, PNG, BMP, GIF

Za korištenje Snimalice, Pauze i Premotavanja trebate na svoj H1 TV prijamnik spojiti vanjski hard disk s eksternim napajanjem. Preporučujemo eksterni disk do 512 GB i filesystem: FAT32 do 512 GB; za veći ext2 i ext3. USB stickovi trenutačno nisu podržani.

Da, redoslijed TV kanala možete prilagoditi prema vlastitim navikama gledanja. Tako da one koje ne želite gledati možete i sakriti. Sakriveni kanali neće se prikazivati na TV ekranu u programskom vodiču. Što s tiče redoslijeda kanala, možete ga podesiti na H1 TV prijamniku i na Moj H1 telekom stranici. Nakon promjene na Moj H1 telekom, lista će biti ažurirana unutar 24 sata. Za detalje slobodno nazovite H1 Službu za korisnike na 0800 05 05.

Ovako stoje stvari. 4 dodatna kanala i Osnovni paket možete odabrati nakon isporuke usluge putem korisničkih stranica ili pozivom u H1 službu za korisnike na 0800 05 05. Inicijalni odabir kanala u Osnovni paket je besplatan, a svaka sljedeća izmjena se naplaćuje.

H1TV GO Vam omogućuje gledanje određenih tv kanala na računalu (stolnom ili prijenosnom), tabletu ili mobitelu (Android ili Apple).

Da biste mogli koristiti uslugu H1TV GO potrebno je instalirati aplikaciju na koju ćete pristupiti tako da upišete Vaše korisničko ime i lozinku koji se nalaze na pismu dobrodošlice. Usluga je dostupna isključivo unutar granica Republike Hrvatske.

 

Želimo ti reći više o

Sigurnosti na internetu

Jer smo sretni kada ste sigurni. Zbog toga slobodno pročitajte tekst.

 

Iako je danas internet postao važan dio našeg života i nezamjenjiv izvor informacija, način komunikacija sa svijetom elektroničkom poštom i/ili društvenih mreža te sredstvo za korištenje bankarskih usluga i internet kupnje, istovremeno je i izvor opasnosti.
Odjel za Nacionalni CERT (Computer Emergency Response Team) pri Hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj mreži CARNet pustio je u rad posebnu web stranicu www.antibot.hr kako bi vlasnike računala dodatno informirao i zaštitio od takvih kriminalnih radnji.
Za bolje razumijevanje opasnosti koje vrebaju u virtualnom svijetu potražite knjižicu "Sigurnije na internetu" koja vam može pomoći u razumijevanju opasnosti koje vrebaju u virtualnom svijetu, naučiti vas kako prepoznati prijevare, zaštititi vaše računalo i sačuvati vaše podatke od krađe ili gubitka.
Više o usluzi pristupa internetu i antidialer zaštiti potražite ovdje.